29/6-09 En dag fylld av jobb

Hej allihopa!

Idag var Constanze ledig, och Markus har slutat jobba här, sa da var dte bara jag och Fabian i stallet. Normalt sett brukar Fabian inte rida, men det fick han alltsa göra idag. Jag red Parcival och Bonza, longerade Liebelei och Montand, ledde Blind Date i 15 min, skrittade fram Iskia och gjorde iordning hästar. Dessutom kom det kunder och vi akte ocksa och lämnade Why Not. Det var mycket att göra helt enkelt.

Pa kvällen lagade jag pizza. Degen och tomatsasen var färdig, sa det var bara att rulla ut degen, bre pa sasen, lägga pa lite bacon, tonfisk, paprika , tomat och ost och sedan visch in i ugnen. Det blev gott!

Lite senare pa kvällen skulle vi aka och äta glass, men de var stäng. Istället akte vi till Mc Donalds. Jag köpte en McFlurry med smartis och chokladsas. Mums! Smakade precis lika bra som i Sverige.

/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0