Jag tänkte visa en massa bilder...

Jag gick ut med kameran igår och tog en massa bilder på hästarna i hagen - tänkte att ni kanske tröttnat på alla mobilbilder (som jag dessutom börjar få slut på nu när jag inte har svenskmobilen i fickan hela tiden). Sen kom jag fram till att jag antingen har glömt sladden att ladda över bilderna på datorn med i Sverige eller att den helt enkelt har gått upp i rök.. Typisk.

Så i detta inlägget får ni helt enkelt visualisera er ett gäng bilder på glada, ätandes hästar i hagen!

In English: I was taking a lot of pictures of the horses in the fields yesterday, but couldn´t get the pictures to the computer since I don´t have any cable for that. Typical... Instead, you have to imagine some happy, eating horses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0