Swisch


Jag har förresten gjort nya hål i läderna, äntligen! Foto: Andrea B.

Hallå allihopa!
Här hos mig flyter dagarna på i ett raskt men härligt tempo och idag insåg jag tat det gått nästan tre veckor utan att något hänt här på bloggen. Herrejesus!

Något som däremot inte flyter är vattnet. I skåne har det frusit på och återigen ligger temperaturen runt -10. Jag åste erkänna att jag inte beklagar mig över detta - kylan är rätt uppfriskande. Både jag och Velle fick ny energi av den friska luften under dagens uteritt. Visserligen blev det bara skritt - marken var ganska hård och dessutom dör det upp stora isfläckar lite här och var på vägarna.

Men jag ska inte misströsta. Även om en snabb galopp på ett öppet fält under sommarmånaderna är oersättlig, är även en skrittur under de mörkare månaderna mysigt, om än lite kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0