Gäsp

Nu är jag trött, även om det inte var en särskilt jobbig arbetsdag alls. Jag gissar att det är nattens sömn på 5 h som sätter sina spår nu...

Hur som helst, idag har jag halvnamnsdag! Melinda finns ju inte i kalendern, så när det är Linda-dagen brukar vi hemma alltid äta nåt lite extra gott, kanske en glasstårta/kladdklaka.. Mums. Jag tänkte cykla och handla lite ingredienser för att göra  en specialvariant av chokladbollar, men väl vid affären såg det så folktomt och mörkt ut att jag trodde de hande stängt. Visseligen skulle de ha haft öppet ytterligare en halvtimme, men jag vet inte... Cykelturen var i alla fall skön och jag kan ju alltid spara mitt "firande" till en annan gång.

Idag åkte Zivile hem till Litauen = nu har jag lägenheten för mig själv,haha. Ska storstäda den lite och sen börja flytta omkring lite grejer, packa upp och göra mig hemmastadd!


Ralphi vill ha MAAAAT!


Hästarna fick gå i hagen på eftermiddagen idag - det var regnigt fram tills två/tre-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0