"Quiet"

Gårdagen - min första ensamma arbetsdag - gick kanon. Allt flöt på bra, jag fick iordning alla hästar i tid osv. När de åkte iväg till tävlingen stannade jag hemma, eftersom det lite senare på dagen skulle komma en annan familj (en jättesöt litet tjej som antagligen kommer köpa Addie) för att hämta ponnyn samt utrustnign och åka iväg på tävling. Jag hade det lugnt och skönt med andra ord.

"How was your day?"
"Quiet"

För övrigt avslutade vi kvällen med 3-rätters på grekisk resturang i Tyskland och hemma på gården igen tittade jag, Zivile och Rens på filmen Secretariat (om en galopphäst). Den var bra!


Kommentarer
Postat av: the flintgirl

sv; Just det! Lucy minns jag :D

Hon flyttade väl till ett stall inte så långt ifrån er va? Och Tsaren flyttade till Finland var det va? :S



Haha, det är Tinna ;D

2011-06-20 @ 14:51:26
URL: http://theflintgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0