Satans varmt!!!

I ungefär två veckors tid - alltså ända sen jag kom till Holland - har det varit rent skitväder. Eller... halva dagen rent skitväder och andra halvan ok.

Fram tills igår, då det var varm och soligt hela dagen. För att inte tala om idag. Jag trodde jag skulle smälta bort! 30+ större delen av dagen!! Fysiskt arbete kanske inte är det man helst gör i den värmen, men det gick ändå bra. Dagen bara flöt förbi (och imorgon ska jag definitivt ta ett dopp i poolen under lunchrasten!).


Det finns en jättebra vädersida vars prognoser stämmer överens i princip alltid.
http://www.weerstationkessel.nl/

Som ni kan se var dagens högsta temp. 31.7 grader!!!
Som sagt... det var varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0