"Waaaahh!!"

Igår ville vi sluta lite tidigare, så jag och Rens hjälptes åt att avsluta i stallet. Vi skyndade oss en hel del, och var färdiga innan sex.

I denna hast skulle jag gå från ena stallet till det andra (och jag gick ju relativt fort också). Mitt i dörröppningen möter jag Rens med hästmaten och vi är millimeter från en kollision. Rent instinktivt drar jag upp händerna framför ansiktet och skriker till "Waaaaahh!!!", innan vi båda snabbt går vidare, skrattandes och undrandes: Vad fasiken gjorde jag nyss?

In English: Rens and I finished the stable quick together yesterday, so that we would be able to and the day early. In this hurry, I almost collide with Rens in a door opening - and I without thinking put my hands infront of my face and screamed a bit. We both laughed and tought "Wtf, what did I (Melidna) just do?"


Kommentarer
Postat av: Linnéa - tävla om en fleece från Schockemöhle

Sv: ja Sveriges stoltheter! Kul är ju att media även fått upp ögonen för vår duktiga elit!:)

2011-11-05 @ 14:03:16
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0