Jag har sagt upp mig


Ett fölhalsband jag fick av farmor och Folke i födelsedagspresent. Bilden har (såklart) inget med texten att göra, haha.

Japp, som rubriken säger. Jag har sagt upp mig från detta jobbet. Inte på grund av att det är dåligt eller att jag inte trivs; jag vill helt enkelt bara något annat/något mer.

Planen är nu att komma hem till Sverige i slutet av november och baka julgodis, försöka sitta lite barnvakt/andra "småjobb" för att tjäna lite pengar (jag vill alltid tjäna pengar) och sedan i början av nästa år åka iväg till typ Australien och prova på lite ranch-jobb. Valla kor o sånt. Därefter kommer jag nog starta ett eget företag och söka någon utbildning/kurs.

In english: I´m going to quit this job and go back to Sweden in the end of november. I feel like I want to do something new next year, and I´m probably going to Australia sometime to try working on a ranch.. Exciting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0