2 nya spekulanter

Hej allihopa!

Nu börjar det äntligen hända lite med försäljningen av Baltazar.

Jag har kontaktat ett gäng Hästar köpes-annonser och fått svar från en 12årig tjej som var intresserad. Hon verkar vara en sån tjej som Baltazar ska ha. En som vill lära sig mer, busa lite och gosa. Vi ska bara bestämma en dag, så kommer hon och provrider.

Vi har även en annan spekulant som ska titta på Baltazar när jag tävlar till helgen. Historien bakom detta är lite spännande.
Igår ringde en bekant/vän (Eva B med Sunny) till mamma. Varför vet jag inte, men i alla fall sa mamma till henne att Baltazar var tillsalu. Hon blev ganska förvånad och berättade sedan att en på deras stall letade ponny. De hade nämligen hittat sin före detta häst död i boxen en morgon. (Den hade fått kolik, dropp, infektion i dropphålet, tillfrisknat och sedan dött.) De letade efter en häst som verkade vara precis som Baltazar.

Så nu hoppas jag ju att et går bra på tävlingen..
Kraam

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha visst är det, lite förbränning på gräsmagarna! ;D Tack så mycket!

2009-06-03 @ 08:31:36
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0