Så tar du på en grimma

Foto: Andrea Bernro


1. Håll grimman framför/nedanför hästens huvud. Är det knepigt, gör en lustigt mig. Det underlättar.


2. När du prickat mulen i rätt hål, dra grimman uppåt, mor öronen.


3. Titta upp och gör en lustig mig för att avleda eventuella tittare, så att de inte ser om du nästan petar hästen i ögat.


4. Dra grimman över öronen.


5. Titta upp och gör en störd min, för att visa att även konstiga människor kan sätta på grimmor.


6. Stirra besatt på grimskaftet för att se om det sitter på ordentligt.


7. Kontrollera att grimman sitter rätt genom att titta på den. Det är okej att tappa hakan över att man lyckats!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: tackar!

hahahaha, rolig "bild serie"

2009-09-09 @ 20:53:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: andrea

HAHAHA! underbar beskrivning :D

2009-09-09 @ 21:50:27
Postat av: Mamma

Ha ha, fick mig ett gott skratt...

2009-09-10 @ 11:42:34
URL: http://malindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0