Dressyrlektion!

Idag. på eftermiddagen, red jag faktiskt lektion på C-ponnyn Addie. Det var dressyr som gällde. Det var faktiskt väldigt kul! Addie var väldigt het, och tog man i honom blev han bara värre. Jag fick alltså ta lite och mjukna direkt, och använda rösten mycket. Men som sagt, det var kul och det gick ganska bra!

Just nu är det inte så mycket ridning för min del i övrigt. Här är bara sex hästar och Rens tycker om sina fyra och rider gärna dem själv. Reuben rider Emma, vilket går ganska bra, men han har tröttnat lite på Addie nu, så jag lär få rida honom fler gånger antar jag. Dessutom är det ju sommarlov = mer tid för pojkarna att rida. (En liten presentation av familjen jag jobbar för kommer...)


Addie med ismaskinen för att kyla benen efter ett ridpass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0