Nu blir det fart på bloggen igen!

Hallå allihopa!
Bloggen har legat ganska död nu ett tag, skolan och andra saker tog både min tid och insperation. Nu har jag däremot tagit studenten, klarat hästskötarexamen (är alltså Diplomerad Hästskötare) och flyttat till Holland! Jag har fått jobb i ett hoppstall som groom, dvs hästskötare, och denna i blogg kommer jag berätta en del om min tillvaro (väldigt många där hemma vill följa hur jag hade det och bloggen är det bästa sättet kom jag fram till), men precis som innan kommer jag behålla min "nisch" som kunskapsblogg. Räkna alltså med lite praktiska tips om hur du håller hästen ren och teoretiska inlägg där jag tar upp något om till exempel hästens anatomi. Man kan aldrig lära sig för mycket!


Kommentarer
Postat av: Andrea

WOHO! Äntligen! :D Hoppas du har det super i Holland!

2011-06-14 @ 10:46:10
Postat av: Ingela

Ska bli superkul att följa dig! =)

2011-06-15 @ 14:23:40
Postat av: the flintgirl

Har du tagit med dig Veleda till Holland? :)

2011-06-15 @ 23:15:19
URL: http://theflintgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0