Bruksprov!

Hingstar var ögat än når och fullt med folk. Det är såklart bruksprov på Flyinge!

Jag tittade lite på 5-åringarna i fas II idag, när de hoppades av sina egna ryttare. Det såg väldigt trevligt ut, även om det inte var någon OMG WOW!!!-häst. Jag märke dock att alla dessa hingstars red i en form bakom lodplanet - och tillföljd av det blev helhetsintrycket lite sämre. Visserligen är hästarna bara 5 år och man kan inte ställa för höga krav på dem..

Jag hade med kameran till Flyinge, men det blev dock inga bilder.. Jag tipsar er om equipe.com eller Flyinges facebooksida "Campus Flyinge" - där hittar ni massvis med bilder och filmer från tävlingarna!

Kommentarer
Postat av: ~ Emma

sv, haha jaha. Vad heter din hund om den kallas för Bessie ? :)



Var det någon speciell ras bland alla hingstar ? :)

2011-03-04 @ 09:09:47
URL: http://snygghest.blogg.se/
Postat av: tilda

Superfin blogg du har! Följer dig på bloglovin och skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

2011-03-04 @ 18:51:16
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0