Safarin

Något jag inte har berättat om här på bloggen är den safarin vi åkte på en dag, Amanda, Jenny och jag. Ca 20 minuters körning från gården låg Inkwenkwezi. Där träffade vi vår guide och efter en stund hoppade vi in i bilen.

Vi såg massor av djur. Impala, vårtsvin, gnuer, lejon, zebror, jeoparder, elefanter, blissbock med mera. Vi hittade dessvärre inte noshörningarna. Det var så häftigt!! ..men jag tror jag låter bilderna tala för sig sjävla:

In English: We were at a safari game drive. It was awesome and we saw ltos of wild animals.































Ursäkta bildbomben.. men det var svårt att låta bli ,)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; det var ju synd :/

2012-02-27 @ 18:20:22
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

ååh, härliga bilder :)



SV: Ja, jag har nog bestämt mig för att sluta rida för den tränaren. Ska prata lite med min förra tränare idag då jag ska dit och hälsa på och fånga upp lite inspiration (hoppträning där idag).

2012-02-28 @ 08:47:46
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0