Tävlat!

Idag var det ju Pay and Jump för mig och Velle. Vi började med 100 cm och valde att ta 110 cm efter det också. Ni får första filmen så länge (tar sån sjukt lång tid att ladda upp!).



Det var alltså min och Velles första tävling på ungefär 8 månader och dessutom första gången för i år vi hoppar utomhus och på gräs. Veleda var alltså väldigt pigg och glad! Vid några tillfällen tyckte hon "Nä, men matte, ska vi inte bara rejsa lite nu?" och efter det sjätte hindret kanske ni ser hur hon suger tag i den där gigantiska gulblåa hästen (ett terränghinder) och tappar helt koncentrationen på nästa hinder, varvid jag näästan druttar av. Speakern sa något i stil med "en heroisk insats att hålla dig kvar".

Över lag är jag ändå nöjd med rundan! Vi båda tyckte det var väldigt roligt och fick bra flyt. Känns lovande inför kommande tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja jisses vad du hängde i! Såg fint ut! =)

2012-03-25 @ 19:46:50
URL: http://www.pederslund.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0