YEEAAHH!!



YEEAAHH!! Idag damp min nyligen godkända F-skatt (eller ja, F-skatt med villkor, eftersom jag kommer vara/är anställd också) ner i brevlådan.

Nu ska jag fira med att baka lite kakor, som jag sen kan ta med på jobbet. Jag jobbar mitt andra pass för dagen mellan 20.30 och 00.45 (ungefär). Kanske inte det bästa sättet att spendera en fredag, men vad gör man inte för pengar (och nu känns det som om livet leker). Nästa vecka jobbar jag morgon istället (typ 5-10), och det föredrar jag nog mer igentligen.

In english: My business is soon ready to start! Got the tax-paper today, so I´m happy, happy! Now bake some cookies and then go off to work again.

Kommentarer
Postat av: Tussie

Sv; Ja, eller hur?! :)

2012-03-24 @ 10:29:45
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0