Equus Pearl i Hippson



En styck Melinda blev väldigt glad igår när Hippson hade skrivit om Equus Pearl på sin hemsida :D

Här hittar ni texten.

Jag satt och väntade på tåget, hade precis varit hos hovslagaren och skulle vidare för att hjälpa mig hopptränare i hennes stall. För att fördriva tiden gick jag (såklart) in på Facebook i mobilen och såg att jag fått ett mail från en kompis. "MELINDA!!! HIPPSON!!! :D" Snabbt bläddrade jag ner i nyhetsflödet och såg Hippsons länk och vad de skrivit på sin hemsida.

Därefter fick min kompis tillbaka ett flertal glada smilisar och några ganska osammanhängande meningar i stil med ":D :D ihihihihi :D OMG!! hahah :D :D helt sanslöst.. asså shit!"
Därefter kom tåget, jag hoppade på, log som en fåne och folk tittade lite konstigt, haha. Det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0