De gillade nog Bz

Kom folk till stallet idag och provred Baltazar. Det gick bra tycker jag nog. Hela veckan har jag oroat mig över att han skulle vara slö och inte gå fram alls, men det inträffade inte. På grund av väderomslaget var Baltazar jättepigg, lite för pigg faktist. Tjejen tyckte det var lite ovant med så stort steg och att det gick lite form ibland. Dock lyssnade Baltazar galant och han hoppade jättesnällt, precis som vanligt.

Nu återstår väntan. De kommer förhoppningsvis höra av sig snart och berätta om de vill prova honom igen eller om det inte kändes helt rätt. Jag ska hålla er upprättade.


Haha, kan tänka mig att om Bz var känd och skulle undvika paparatzis, då skulle han se ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0