De ska prova Baltazar igen!

Imorron kommer Klara, tjejen som provade Baltazar, till Agelund för att testa honom igen. Hon kommer att få rykta och göra iordning honom, rida lite i paddocken och sedan ska hon och jag rida ut en liten sväng. (Jag kommer rida Rut.)

Eftersom Klara bara är 11 år (men dock lång för sin ålder) och inte har haft någon egen ponny innan, vill de ha en häst som är lydig och snäll. Förra gången var vi ju i ridhuset och imorron ska Klara testa om Baltazar är lika lydig ute som inne. Förhoppningsvis fastnar hon för honom och vill köpa. De ska dock prova 2 andra ponnyer en gång till.

Jag ska slutligen citera Petra, min hopptränare.
"Visa den, sälj den och köp stoet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0