1/7-09 Heute alle Leute

Hej alla!

Idag har jag
# ridit Bosza, Maxima och Parcival
# longerat Donna
# lett Blind Date i 20 min/2 km
# packat stallgrejer
# tvättat och gjort 7 hästar fina

Imorgon ska jag, Constanze och Fabian pa tävling, 5 timmar härifran. Jag minns inte vad staden hette, dit vi ska. Jag och Constanze kommer dela rum pa ett hotell/vandrarhem och vi kommer komma hem igen lördagkväll. Det blir tävling i bade dressyr och hoppning och jag kommer vara hässkötare/groom.

Just nu sitter jag pa kontoret pa stallet och snart ska jag och Charlene aka och handla. När jag kommer hem blir det tvätt, matlagning, bakning, packning och sovning. Enligt vädret ska det bli väldigt varmt (35 grader?!), sa jag behöver ha med mig mängder av tröjor och vattenflaskor (kranvattnet smakar skit). Tävlingen innebär att jag inte kommer vara anträffbar via mejl under nagra dagar, men ni överlever nog ;)

Vi hörs!
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0