8/7-09

Jag inledde arbetsdagen kl 7 med att longera, tvätta och knoppa de tre unga dressyrdamerna Liebelei och de två nya Wienett och Louisa. När jag var klar kom kunder. Därefter blev det löshoppning av Quite Mountain,, Zamparo, Montand, Bozsa och Paula. Jag tror det var alla. Jag ledde även BD idag, med det blev inten ridning. Istället var jag ledig halva dagen.

2 timmar av fritiden tillbringade jag ensam i Warendorf. Där fanns ett "Landsgestüt", ett stall som var undefär som Flyinge är i Sverige. Hingstar, pampiga byggnader och så... Jag var även i centrumet, där jag kollade i affärer, åt glass och fottade lustiga, färgglada hästar som fanns lite överallt. Kul var det!

/Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0