Nu har Falsterbo startat!



Hallå allihopa! (Det känns ovant att kunna använda å, jag har inte riktigt vant mig vid det ännu)

Idag ska jag åka och jobba (städa kontoret) och sedan blir det Falsterbo i en hel vecka. Måndag till onsdag samt söndag står jag vid ingången och kontrollerar biljetter, pa torsdag står jag vid Hedinläktaren. Skulle ni se mig, hojta till!

Just nu håller jag på att packa och göra mig iordning. Om jag får tid innan bussen, ska jag ut och plocka lite hallon samt fotografera kaninungarna. Dessutom måste jag skriva ihop en annons som jag kan ta med till Falsterbo och sätta vid kaninhoppningen där. Då lär ju många se att ungarna är tillsalu.

Förresten, de sista tysklandinläggen kommer upp när jag kommer hem, samt även en massa bilder! Sen bör bloggen bli som vanligt igen, men räkna med en paus under falsterbo.

Kram, melinda

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan :) Då lär vi ses där jag kommer dit någon dag :D Kram // Jossan

2009-07-12 @ 11:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0