12/6-09 Nu är jag i Tyskland!

Hej allihopa!
Nu är jag framme i yskland och allt har gatt bra, om man bortser fran en tre timmars lang bildkö och en mindre krock. Ja, vi blev faktist pkörda när vi stod i kön. Bilden bakom oss blev pakörd av bilden bakom den och rullade da in i oss. Naagra platskador senare och vi kunde rulla vidare.

Garden, dä Stall Scholz finns är jättefin och enorm!  Här finns totalt 70 hästar, 220 kor och ett helt sagverk. Charlene, som jag mejlat med, är jätetrevlig. Hon hade fixat ett rum för mig och mamma för första natten och imorgon ska jag flytta nagon annanstans. Charlene kommer hästma och lämna mig varje da.

Allt här i Milte är jättegulligt och välskött. Alla trädgadgardar, wow säger jag! Dessutom finns här hästar i varje hörn.

Gästhuset där vi bor i natt
http://www.landhaus-am-esch.de/
Vi har ett fint rum med utsikt över hästhagar och det ligger i anslutning till en hingststation. Kan det bli bättre?

Vi hörs!
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0