19/6-09 Tävling och resturang

Halla allihopa!

Idag blav jag hämtad tidigt eftersom vi skulle pa tävling. Degato och Simply skulle hoppa 1 m i en klass för bara 4-aringar. Jag knoppade Simply (Flyingeflätor) och Markus+hans flickvän tyckte de var fina! Pa tävlingen gick det ganska bra. Degato nollade och fick 7,0 i resultat (jag vet inte riktigt hur de bedömmer, jag ska ta reda pa det.). Silply var lite trött och rev tre hinder. Ingen blev placerad.

När vi var tillbaka i stallet och hade släppt hästarna i boxarna, for vi alla (jag, Markus, hans flickvän Corina, Charlene, Patrik och en till som jag inte vet vem det var) till en resturang och at lunch. Jag at Spagetti bolgonese och. Gott!

Pa eftermiddagen kom det kunder. De var lite speciella. Dottern var enligt Markus lite "Tutti fritti" och mamman ville inte ha en brun häst. Jag vet inte om de gilade nagon häst vi visade upp. När de tillslut gatt satt vi pa kontoret. Jag snodde ett papper och började kladda lite. Jag ritade en häst lite mer seriöst och de andra tyckte jag var konstnärlig. Jag berättade att min pappa var konstnär och även vad han malade. Det var ganska svart att förklara landskap med vägsmärken som liksom liknar varandra. (Jag kan knappt förklara detpa svenska, de maste ses).

Pa kvallen skulle vi egentligen pa party; nagon fyllde ar. Jag avstod i sista sekund, eftersom jag inte kände för att vara uppe till eftermidnatt. Jag behövde sova.

Vi hörs
/melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0