21/6-09 Lugn dag

Hejhej!

Idag var det bara en kund som kom och ala hästar fick ta det ganska lugnt. Hageför en del och ridning för nagra andra. Jag skrittade och travade Iskia pa morgonen och longerade sedan Parcival lite. Constantin red honom därefter, men var inte helt nöjd när hon var tvungen att avsluta. Da fick jag hoppa upp och rida en massa trav-galoppövergangar, smatidigt som jag skulle tänka vidare hela tiden. Det gick bra och han var faktist väldigt rolig. Pa eftermiddagen red jag honom pa samma sätt igen, jag vet dock inte varför.

Pa lunchen satt jag vid en dator oc svarade pa mail och uppdaterade kaninhemsidan, Mamma hade mailat att Esters ungar är 3 hanar och 1 hona (precis som förra aret!). De ska heta Wolfram, Vismut, Niob och Litium. Temat är süklart Periodiska systemet. Alla ungarna är tillsalu!

Vi hörs.
/melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0