24/6-09 Video och hästtvätt

Idag började jag med att tvätta Parcival. Jag knoppade även honom, eftersom han, Montand och Liebelei skulle videofilmas idag. Annat jag gjort idag är hämtat Why Not tillsammans med Patrik, longerat Why Not, ridit Maxima och putsat pokalet.

Vid lunch körde Markus och Charlene och hämtade pizza. Jag at en Hawaii idag igen. När jag hade ungefär halva pizzan kvar fick jag reda pa att jag skulle med till filmstället. Snabbt gjorde jag och Charlene iordning Liebelei,sen kom Constanse och i lastade och körde iväg. Pizzan at jag i bilen. Vi akte till en jättefin gard och det var helt perfekt fotoväder! Solen sken, himlen var bla och inga moln syntes. Det var intressant att se hur de fottade och flmade, fran vilken vilken osv. Det blev bra, resultatet kan ni se här:
http://stall-scholz.de/de/anzeige.php?inseratid=1136&seitenid=0

Vi kom hem ganska sent idag ocksa. Pa kvällen at jag, Charlene och Patrik pasta med färdig tomatsas. Mina sista pastabitar skulle jag salta lite. Jag hällde direkt fran paketet, försiktigt. Inget kom. Jag hällde lite till. Fortfarande kom inget. Tillslut vände jag paketet nästan upp och ner, och en vit, tjock stale av salt rann ner pa min pasta. Det blev inte sa gott..

Vi hörs :)
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0