26/6-09 Ridning, ridning och tävling

Jag började morgonen med att hoppa Maxima lite för Constance. Det blev inte sa högt, utan lite mer gymnastik.  Därefter red jag Bosza, det nya skimmelstoet. Hon är bara fem ar och behöver lära sig att ga  pa sparet. Det gick bra och hon försökte bara nagra ganer med diverse skit. När hon testade, satte jag mig ner och drev vidare. Efter Bosza skulle jag igentligen rida Parcival, men han hade ett sar vid sadelgjordsstaden. Istället blev det salva och longering. Lite senare kom kunder frn Oman och tittade pa Parcival. Medan Markus hjälpe dem med ponnyn, red jag fram Iskia at honom i skritt och trav.

Pa eftermiddagen blev det knoppning av Simply och tävling. Jag tror klassen var för 4-aringar, 1 m. Degato, Simply och Iskia skulle hoppade och alla blev nollor, men utanför placering. Jag hade med kameran och fottade lite. Fick nagra bra bilder samt tre väldigt bra bilder. De väldigt bra bilderna var dock pa Reinhald och hans fux.

Vi hörs
/melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0