Tävlingsreferat

Hej alla!

Jag och Baltazar var på Stävie idag och hoppade LB Mountain Horse Cup.

Deras gräsbana var fin och stor, och banan var ganska lång. Maxtiden låg på 70 sekunder tror jag. En del svårare vägar och linjer, men ingen ursvårt. Dock krävdes det att man var fokuserad hela tiden.

Baltazar skötte sig galant. Han sög inte riktigt tag i hinderna, men hoppade allt säkert och fint. Med tanke på att det var spekulanter och tittade på honom på tävlingen var det bra. Vi kom runt felfritt och hamnade precis utanför placering.

När resultatlistor kommit upp återkommer jag, för nu vill min brossa ha datorn igen (jag ockuperade hans).
Kram, melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0