Vad fort tiden går!

Hej allihopa!

Tänk vad fort tiden går! Idag är den skolavslutning och jag har klarat mitt första år på Hippologigymnasiet galant. Jag tror att jag har fått 6 MVG och 3 VG i betyg, vilken helt klart är bra.

Just nu sitter jag och tänker tillbaka till första skoldan. Tänk hur nervös man var, vad nytt allting var och spännande det var. Jag letade upp ett gammalt blogginlägg från första dagen på Flyinge:

     Snart bär det iväg. Jag ska till Flyinge med klassen idag. Stora lyxiga Flyinge kungsgård. Vad dagen kommer innehålla vet jag inte, men vi kommer få träffa både tvåorna, treorna och personalen. Det kommer bli spännande!
     Tvåor och treor? Vad snackar jag om igentligen? Jo, mitt gymnasium - hippologigymnasiet. Själv är det min andra dag idag och jag ser fram imot allt! Eller nästan i alla fall.
     Men nu måste jag dra. Skjutsen kommer i vilken sekund som helst.
Flyinge, here I come!

//Melinda

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Flyinge är skit fint :)

Lycka till med sin utbildning, vart är de du pluggar förresten ?

2009-06-15 @ 21:18:42
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0