Ryttare får också vara snygga

Hallå allihopa!

Sen jag började på Flyinge har jag insett vikten av att klä sig snyggt även i stallet. Numera har jag alltid på mig pike-tröjor eller andra tröjor med krage i stallet och självklart ska de matcha ridbyxorna. Inför min Tysklandresa har jag även insett att mitt ridklädesförråd behöver uppdateras lite, så lite nytt måste inhandlas.

Följande pikeer och ribbyxor kommer från Hööks.



Tuff pike för varma dagar


Ärmlös pike att ha under V-ringad långärmad tröja



Helskodd ridbyxa i tre olika färger

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pike-tröjor är riktigt snygga att rida i faktiskt, ger ett prydligt intryck.

2009-05-31 @ 23:53:55
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0