Snart jul!


Jag och Baltazar som Rudolf med röda mulen. Foto: Andrea B.


Nu är det snart jul och som jag sa tidigare hade jag "storslagna" planer för bloggen, som jag tänkte presentera nu.

*Trummvirvel*

# Julklappstips - Ett om dagen från 1 december till julafton. (Tips till mina släktingar att kolla - det kan komma upp saker jag vill ha) Kommer ligga i kategorin Utrustning och Prylar.

# Få rätt julstämning - Tips på hur ni kommer i julstämning med tips på hur ni bland annat pyntar stallet. Kommer ligga i kategorin Så gör Melinda.

#
Topplistan - Alla som är något måste ju ha en egen topp5-lista. Kommer komma som ny kategori.

Dessutom kommer en del andra kategorier komma till och några försvinna. Men det lär ni märka när det händer.

Kommentarer
Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

låter toppen! jag ska följa dig ;)

2009-11-26 @ 00:08:26
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0