Varför jag valde Flyinge...



Många har frågat mig varför jag valde att söka och gå på Flyinges hippologigymnasium. Om jag delar med mig av mitt svar här kanske jag slipper frågan i framtiden.

Att jag valde Flyinge beror inte på att de har en väldigt bra utbildning, bra hästar i kombinationen med duktiga lärare och massor av hästkunniga människor. Det beror inte heller på den ypperliga möjligheten att knyta kontakter, se massor av bra ridning eller få kompisar från alla Sveriges hörn. Flyinge blev inte ens mitt förstahandsval på grund av alla biljetter vi får till clinicar, gratis inträde till stora tävlingar eller de stallböcker och hingskataloger etc vi får.

Nej, att jag valde Flyinge beror helt och hållet på att jag ville bli en ridklädsnobb :-)


Kommentarer
Postat av: Isabella

HG 09-11 <333

2009-10-15 @ 21:40:31
Postat av: Stina Holm

Nu blev jag väääldigt förvrrad :S

2009-10-15 @ 22:51:25
URL: http://stinaholm.blogg.se/
Postat av: elin

lite bättre än min förklaring till säby

låg i stockholm

hade iv(gick det innan häst i 3 veckor)

va me på listan på dexter

2009-10-19 @ 22:05:11
URL: http://enlitenfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0