På hästfornten

Baltazar kommer formodligen åka nästa vecka. En stor lastbil eller liknande kommer hämta honom och köra hela vägen upp till Luleå/Umeå... tror jag. Därifrån kommer han åka båt över till Finland och sedan fortsätter turen norrut. Jag kommer gråta en skvätt, men jag har ju valt det själv...

Hur som helst, minns ni Veleda? Det där 7åriga stoet jag provred och gillade. Hon är fortfarande inte såld, så vi la ett bud och de godkände det! Jag ska prova henne en gång för Petra och om det går bra blir det köp! Fast bara om hon går igenom besiktningen, röntgen och om försäkrningsbolagetgår med på att försäkra henne.

Alltså ja, det är mycket som måste stämma, så ni får ta och hålla tummarna! (men bara 1 per person, håller ni båda betyder det otur ;) )


En bild för er som glömt hur hon ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0