Musjakt...

När jag gick in i sadelkammaren igår, såg jag hur en liten mus snabbt sprang in till väggen, där den sen försvann. Man ska ju inte ha möss i sadelkammaren, så jag tänkte leta reda på den och jaga ut den, men jag kunde verkligen inte hitta den! Jag antog att den hittat något hål och tänkte inte mer på det.

Istället gick jag till tränsen för att ta Veledas grimma. Då hör jag hur något krafsar till och jag tittar snabbt åt sidan. Där sitter musen, 1 dm från min axel, och hoppar mot mig/marken? Jag blev helt sjukt rädd, skrek till och sprang ut från sadelkammaren.

Haha, så chockad jag blev!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Aww, tänk att en liten mus kan skrämma en på det viset!!

2010-04-05 @ 18:03:18
Postat av: Sara

Sv: Jo, det är klart, men man har ju egentligen fullt upp med dom andra hästarna och sen blir det ju inte riktigt samma sak.. Men jag vill ju inte direkt sälja henne! :)



Ååh, möss är så jäkla äckliga! :(

2010-04-05 @ 20:57:33
URL: http://ridrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0