Fullt upp idag och GHS imorron!

Rubriken talar för sig själv...

Idag har jag haft fullt upp med lite läxa, lite annonsering och lite begravning. Imorgon ska jag och mamma till Göteborg Horse Show! Vi ska med en buss som går lite efter kl 6 på morgonen = gå upp mycket tidigt. Rädd för att försova sig, som jag är, kommer jag antagligen ställa tre klockor på mobilen och en på den vanliga väckaklockan. Dessutom lär jag flytta klockan och mobilen så att jag måste resa mig för att kunna stänga av dem... :)

Här får ni i alla fall en bild från när jag fottade hästprylarna jag la ut på Blocket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att Lakrits hjälper dig

2010-02-28 @ 07:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0