Hopptränat



Idag var det hoppträning och nu kanske ni undrar varför jag har ritat just detta smickrande motivet på Velle, istället för ett fint där hon hoppar. Jag ville bara visa hur hon ser ut när vi får möte...

I alla fall, hoppningen gick bra! Vi hade ett hinder på medellinjen som vi till en början hoppade rakt över. Velle bytte gärna galopp, dels på grund av att jag omedvetet flyttade min vikt, och dels på grund av att hon gärna går i korsgalopp alt. bytar för att lättare hålla balansen och orka.

Medellinjehindert hoppade vi även snett över i lite högre fart i slutet. Skojj!

Såklart hade vi även framme en massa andra hinder, bland annat en studsserie, men jag har faktist bättre saker för mig än att berätta allt i detalj för er ;) Så håll tillgodo, jag kanske gör det en annan gång...

Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Fin bild haha! :)

2010-02-17 @ 13:03:31
URL: http://cathie.se
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Jo det har du rätt i :) men nu måste man även ta bort staket och sätta nytt om man fortfarande av nån korkad anledning använder taggtråd...

2010-02-18 @ 21:51:12
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0