Mina kära vänner har humor...


Det tackar vi för!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis som du så känns mina stigläder olika långa, jag har t.o.m. börjat korta lädret på den sidan som hälsenan är lång xP Om man tittar på mina knän på sadelkåpan (Heter det så?) så ser man att knäet på den sidan som har lång hälsena har mycket större plats kvar på kåpan än den korta har, eftersom jag kan trampa ner mer på den sidan. Jag känner en "spärr" på den korta sidan, att foten låser sig, medans det känns som att jag har långt kvar på den långa hälsenan. Plus (Det jobbigaste) -Jag kommer i otakt när jag rider lätt i traven eftersom fötterna befinner sig på olika höjd...



Jag vet inte om det hjälper, men jag har börjat med denna stretching och ska se om det hjälper: Man står på t.ex. ett trappsteg, med hälarna "ute i luften" och endast tårna/en del av trampdynorna på trappan, sedan ska man pressa hälen nedåt och töja.

2010-02-01 @ 22:12:40
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0