Träningsreferat i chattform

Satt precis och berättade om dagens hoppträning fören kompis (via facebooks chatt). Eftersom jag är en laatmask kopierade jag det och lägger in här på bloggen, så att alla kan få ta del av det :)

22:59
Isabella

gick hoppträningen bra idag?

Hur var tränaren?

23:08Melinda

njää... det var ju markarbete och alltså mkt bommar. både upphöjda travbommar och galoppbommar.

23:08Isabella

Vad kul :):) Vill också träna :´(

23:08Melinda

vi hade många övningar med många moment i, typ: trava över bommar, sakta av, fatta galopp, galoppera över bommar, sakta av, skänkelvikning, trava över bommar osv,

23:09Isabella

De verkar ju super :):)

23:09Melinda

velle blev lite förvirrad och uppstresssad av allt, så i slutet försökte hon hoppa över alla bommar o så :P:P framför allt när vi tog snäv sväng åt vänster (det tkr hon var SVÅRT!)

tränaren var bra :):) hon pratade med alla en och en efter varje runda och gav lite tips o sånt

23:10Isabella

Hihhi de skulle jag vilja se x)

23:10Melinda

dock hade det räckt med en av alla dessa olika övningar, och ridit den tills den blev perfekt :P:P

det blev liksom bara hyffsat på varje övning

23:11Isabella

jaha men du kanske kunde öva på ng övning sj sedan?

23:11Melinda

exakt :):)


Kommentarer
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Låter nästan som Moses, när det blir för mycket bommar brukar han oxå vilja hoppa över allt :P



Haha, jaa, det skulle väl se lite konstigt ut med reflextäcken på sig ... Bad idea! :P

2010-02-21 @ 13:44:09
URL: http://cathie.se
Postat av: Anonym

Oh! Nu har mina visa ord kommit med i bloggen :O !

;D

2010-02-22 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0