Snälle Velle

Men tanke på den katastrofala dressyrträningen häromdan, kan jag med glädje meddela att hoppträningen dagen efter gick kanon!

Det var mest markarbete och vi la mycket vikt på att rida noggrant. Velle var så fin! Hon gick i form i stort sett hela passet, även över de längre bomserierna, vilket hon aldrig gjort förr. Mot slutet fick jag ha mer och mer ben på henne - hon började bli trött och då även lite framtung. Trots det kändes det jättebra och vi fick mycket beröm av Petra :)

Dock sa Petra att jag gjorde någon konstig studsig rörelse med kroppen precis innan hinder. Jag har verkligen ingen aning om vad hon menade, så jag ska granska lite filmer för att se vad det kan vara och kanske om jag kommer på en lösning till problemet..


Jag måste förresten fotta helkroppsbilder utan täcke, så jag kan visa skillnaderna på Velles hull och muskler. Hon vilade sig i form i vintras ;)

Kommentarer
Postat av: svea

det är härligt när allt bara går som det ska! :)

2010-01-13 @ 03:53:14
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: andrea

hon är så fin och det verkar gå jättebra för er :D

jag är inne nästan varje dag och kollar efter uppdateringar, bara så du vet ;)



btw så är det bara att boka en liten fotosession ;D

2010-01-13 @ 21:29:18
Postat av: svea

ja visst var det? :)

när jag tog in hästarna i dag var det en av dom som va frostig på hela kroppen också. :p

2010-01-14 @ 03:36:32
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vem tränar du för ? :)

2010-01-15 @ 00:48:08
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0