Förbereda inför tävling


Hmm... undrar om mina vita ridbyxor fortfarande inte är tvättade... Foto: Andrea B.

Imorgon ska jag och Velle äntligen ut och tävla igen! Vi tänkte börja lite lugnt med en 90 och 100 cm, eftersom vi ville hoppa 2 klasser men inte redan gå upp i 110. Det är på gräs, och vädret är på vår sida - regn idag och soligt, men inte för varmt, imorron.

Idag ska jag förbereda lite inför tävlingen. Frisera Velle bland annat. Ni som sett henne vet att det behövs... Dessutom ska jag kontrollera att groomingbaggen är komplett med diverse ryktprylar, flugsprey och såklart lite första hjälpen.

Så.. Ni får hålla tummarna för oss imorron!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild =)



SV: Tack =D

2010-08-02 @ 11:52:44
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0