Skrällevelle-vecka



Hej allihopa!
Jag fick bakläxa av en annan hästmänniska igår, eller kanske det var ett hot? "Uppdateras inte bloggen..."

Hur som helst, denna veckan har det inte gått superbra i ridningen, så inför dressyren igår undrade jag lite hur det skulle gå, men det gick kanon! Jag måste bara komma ihåg att driva på lite mer, så att det inte blir undertempo i (framför allt) traven. (Velle kan ju ha varit lite brunstig, och att det nu har gått över?)

Jag red även Gasken igår; trimmade lite i paddocken. Det går bättre och bättre för var gång jag rider honom, men jag måste erkänna att det var ganska jobbigt att rida hela passet utan stigbyglar... Han är ganska lång i steget och kräver mycket ben för att trampa under sig, så än så länge måste jag droppa stigbyglarna för att klara det..

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är rätta takter Melle! Nu blev jag glad när jag kikade in! ;)

2010-07-24 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0