Härlig morgon på stallet

andra fottat
Hoppas vi kan börja hoppa snart! (Fina framben hon har på bilden). Foto: Andra B.

Tillbringade hela morgonen på stallet idag. Jag hade nämligen morgonfodring och utsläpp. Normala fall brukar jag åka hem medan hästarna äter (och själv käka frukost), men idag lämnade mamma mig på stallet. Hon skulle hem och sova igen.

Red bommar idag :D
Hade tre travbommar på lite böjt spår och tre bommar i ett "snävt S", som jag kunde skritta över och kontrollera att Velle följde mina hjälper. Det dröjder nog ett tag innan vi börjar hoppa, men lite bommar skadar ju inte.

Velle var rätt stel i början, men i slutet lossnade hon mer och mer. Även om hon inte på långa vägar är som hon var innan skadan, blir det lite bättre för varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0