Härlig skrittur


Foto: Andrea B.

Jag, Velle, Rebecka och Gasken var ute på en härlig skrittur. Vi avverkade rundan på 65 min, vilket jag var lite förvånad över. Jag trodde den skulle ta åtminstånde 80.

Hur som helst, skritt bygger faktiskt kondition bättre än vad man tror. Ni som läser Häst och Ryttare (förbundets tidning) kommer säkert ihåg att distansryttaren Maria Hagman Eriksson sa exakt samma sak i artikeln om henne.
För att bygga upp Veledas kondition igen (den har hon dock inte tappat så mycket av), tänkte jag ta främst långa skrittpass och även intervallträna. Tur att vädret ska bli fint ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud så vacker bild =)



SV: Jo longera är bra =D

Åh så bra att det gick så bra då =D

2010-06-16 @ 20:26:32
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bild!:D



Sv; Ja precis, läre ju bli hästar på tv varje dag;) haha! Men de är iaf hästhoppning på eurosport nästa onsdag, sen lördag efter det och sen någon gång mer!:D

2010-06-16 @ 22:44:48
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0