Intervalltränat :)


Bild från ett tidigare tillfälle, men vi såg ut ungefär sådär även idag. Reflexvästens syfte är inte att bilisterna ska se mig, utan för att det är lättare att hitta mig om jag skulle trilla av på fältet. En gul prick syns i gräset - annars är jag så gott som helt kamoflerad.


Idag var jag och Velle ute på Revinge. Vi intervalltränade lite och galopperade upp för en lätt lutad backe 6 gånger (3 i höger galopp och 3 i vänster). Jag avslutade med en lite längre, lugnare galopp (canter), travade sedan ner Velle och därefter skrittade vi hem.

Velle tyckte det var jättekul! Jag var noga med att inte köra slut henne; hon hade gott om krafter kvar när vi skrittade hem. Det är ju inte direkt snällt mot hästen, som ganska nyligen satts igång, att tömma dens energiförråd helt och dessutom ska vi hoppträna imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Smultrone

sv: Ja, hon är jättesöt ^^

2010-06-23 @ 14:09:24
URL: http://smultrone.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; Joo precis, och jag vill snart köpa en bättre kamera så kan man ju lägga undan de pengarna man får in till den nya kameran, då känns det lite bättre och ta betlat ;) hmm jaa det är nog det priset flesta tar. Men när folk köper bilder så ska det väl inte vara någon logga på den?(alltså mitt namn exp). Har för mig att det var så för folk som inte har tagit betalt får ta bilderna med stor logga över hela ;) rätta mig om jag har fel!:D

2010-06-23 @ 14:16:03
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Mel@

Sv: Ja verkligen... Han e som en stor bebis, aldri hoppart förut direkt, så kanske de kommer ;)

2010-06-23 @ 14:25:36
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0