Missfärgat schabrak


Orginalfärgen (högra schabraket)

Den där beiga schabraket köpte jag någon gång i vintras och det var verkligen ett av mina favoritschabrak - jag älskar den färgen på schabrak! Men som ni vet blir allt tillslut smutsigt, så även detta schabrak. Mamma tvättade det och nästa gång jag såg schabraket tappade jag hakan.

WTF!? Det är blått!?

Ja, mamma hade råkat tvätta det i för höga grader och kanten hade färgat av sig. Sånt som händer. Surt eftersom denna färgen på schabraken nu slutat säljas, men å andra sidan har jag i alla fall ett unikt schabrak (såvida inte fler gjort samma misstag)


Ljusblått schabrak


Dock har inte allt färgats - de där "stropparna" som håller fast schabraket i sadeln är fortfarande beiga.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt att de blev så!



Sv; Åh tack så mycket!:)

2010-05-23 @ 10:51:08
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: Annnnaaaa'

hehe , tack ^^

2010-05-23 @ 20:19:07
URL: http://koukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0