CATOUCHEEE!!! -.-



Jag stod och mockade högar i Bougard och Catouches box idag, när Catou helt sonika mejade ner (alltså välte) skottkärran och sprang iväg. Strax efter kom jag (när jag flyttat kärran och stängt så att inte även Bougard skulle rymma). När jag äntligen fick fatt på den lille rackaren, såg jag hur familjen samt deras vänner (som var på besök) nyfiket följde det hela genom köksfönstren. Haha.

In English: Catouche escaped from her and Bougards box today (and made the wheelbarrow tip at the same time) while I was cleaning the shitpiles. She runned out from the stable, I runned after and when I got her again, I saw how the family curiously watch everything from the kitchen.. hehehe..

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, har varit med om precis samma. Fast min shettis klev helt enkelt i kärran och fortsatte ut (med mig hängande i svansen) =P tack och lov sprang han bara ut i sin öppna hage sen kunde jag lätt fånga honom där.

2011-08-02 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0