Gnägg gnägg = tack



Jag var nere i stallet och skulle sätta igång en maskin tvätt, när jag hörde något konstigt ljud. Jag tittade till hästarna och såg att det var Addie som stod o mixtrade vid sin vattenkopp och jag tänkte att den kanske hade slutat fungera. Jag upptäckte att vattenkoppen var fullt fungerande - Addie hade bara skitit i den.

Jag rengjorde vattenkoppen, medan Addie stod och nosade mig på axeln. När jag var klar, gick Addie fram och tittade i vattenkoppen, vände sig om och tittade på mg. Sen gnäggade han lite lågt, precis som för att säga tack. Gulligt!

In English: Addie made some weird sounds and was standing by his water bucket earlier today, so I thought it was broken. It wasn´t; it was just full of shit. I cleaned the water bucket and then Addie looked at me like he wanted to say thanks. Cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0