Glad!

Har ni också sånadär dagar där ni är alldeles jätteglada, helt utan anledning? Det har jag haft idag. Nästan så att man känner sig oförskämd när man går runt och ler hela dagen, när alla runt omkring är trötta och i alla fall inte så glada..

Idag har det i alla fall varit en Flyinge-fredag. Morgonstallstjänst - Unghästinkörning - Ridning. Unghästarna skötte sig kanon idag och vår Hifi började vi tömköra för första gången. Hon tog det hela väldigt lugnt och var så duktigt så! På ridningen hoppade vi lite linjer och studsar. Jag hade Blues och hon tyckte det var skoj! (Jag med för den delen.)

Nu får ni inte veta fler detaljer om dagen - jag har lite jobb med Equus Pearl UF som måste fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0