Did you sleep? Almost.



Jag började ju som sagt kl 6 idag, men på grund av det saftiga regnet åkte familjen inte iväg på tävling vid 8 som planerat, utan strök två hästar och åkte iväg senare. De kom hem ganska sent, jag hjälpte till med hästarna då och var slutjobbad vid 21. Haha, lång dag! Men trots det var det en av de lugnaste, slappaste på länge. Jag tog både frukostrast, lunchrast och "vänta på att de kommer hem-rast" (på denna somnade jag nästan) samt kunde jobba i slowmotion. Så kan det va'.

In English: Work between 6 and 21 (because the family was on a competition), but even thought it was a long day, it was superrelaxed and calm. I could work in slowmotion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0