Stötigt

När jag skulle ta in några av hästarna från walkern (skrittmaskinen) idag, upptäckte jag att den hade stannat. En av "gallerväggarna" mellan hästarna hade fastnat i en sladd. "Det är lätt fixat", tänkte jag och tog tag i gallret.

Därefter kunde man höra ett något högre utrop: "Aaah, FAAN!". Jag fick en riktigt rejäl stöt, haha. Sladden, upptäckte jag, ledde visst stöm.

Efter ytterligare några försök (dock inte hållandes i gallret, utan med hjälp av handtaget från en "eltrådsgrind") och ytterligare några mindre stötar, hämtade jag hjälp i form av Ben. Han bröt strömmen, fixade loss gallret och därefter fungerade allt normalt igen.

In English: The walker got stuck and was full of electricity today. The electricity-part I found out the hard way.. Aoch, that did hurt, haha. I had to get some help from Ben, who cut the electricity, fixed the things that was stuck and then everything worked as normal :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv haha jag har faktiskt också gjort det , kunde inte heller låta bli ;)



Åh jag vill också ha en skrittmaskin ! :)

2011-07-29 @ 11:57:32
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0